Реформа української освіти – це виклик для всіх освітян. Адже для того, аби вчити дітей по-новому, вчитель має докорінно змінити свої погляди на викладання того чи іншого предмету. Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його умінь, знань, досвіду, компетенцій, розуміння стратегічних цілей. Саме про це говорили учителі української мови та літератури, які зібралися 26 березня 2019 року у Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 на засідання районної творчої лабораторії.
Досвідом роботи ділилися педагоги, які атестуються: Майданик О.О., учитель української мови та літератури Тридубської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дробот Т.Л., учитель української мови та літератури Багачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Стрільчук А.В., учитель української мови та літератури Луканівського НВК, Раковська Г.М., учитель української мови та літератури Тридубської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Колегам району запропоновано опанувати апробованими інноваційними формами та методами роботи на уроках мови та літератури.
Також на засіданні Ольга Майданик поділилася враженнями від методичного посібника «Абетка літературознавця», автором якого є Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, директор миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Методики і технології, запропоновані Василем Івановичем, допоможуть учителеві налаштувати дітей на бажання читати та отримувати задоволення від прочитаного твору.
Презентація відкритого уроку в 9 - А класі. Вчитель Дуда Марія Іванівна