Методична скарбничка від кафедри математики



26 березня 2019року на базі Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося районне методоб’єднання учителів інформатики.

У роботі методоб’єднання брали участь учителі інформатики закладів освіти району, методист РНМЦ відділу освіти Кривоозерської райдержадміністрації Коренюк Галина Теодозіївна.

Бойко Людмила Анатоліївна,вчитель Тридубської ЗОШ I-III ступенів, провела турнір знавців інформатики, на якому вчителі:

- розгадували японські кросворди;

- підбирали пару до відомих прислів’їв та приказок за допомогою QR-кодів;

- утворювали слова, які оснащені клавішамиTAB,END;

- знаходили відповідний термін;

- вгадували зображення;

- утворювали дієслова від інформаційних термінів.

Учитель Кривоозерської ЗОШ I-III ступенів №1 Желєзняк Тетяна Миколаївна провела навчання, де показала елементи компетентнісно орієнтованих уроків. На її думку, саме такий урок - це шлях до набуття школярами життєвих компетентностей, формування в них творчої особистості.

Музиченко Лілія Вікторівна, керівник районного методоб’єднання, вчитель Кривоозерської ЗОШ I-III ступенів №1, показала як проводити практичну частину уроків інформатики з використанням веб-квестів.

20190326 100730 20190326 100753 20190326 100808

20190326 100829 20190326 102937 SAM 0290

SAM 0294 SAM 0308 SAM 0309

SAM 0311




27 березня 2019 року в Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 для вчителів математики проведено районне методичне об’єднання з теми “Творчий пошук вчителя як засіб підвищення якості сучасного уроку”.

Засідання розпочала керівник районного методичного об’єднання Шарандак Галина Іванівна, яка зупинилася на питаннях теоретичного модуля, а саме:

організація навчально-пізнавальної діяльності учнів у контексті реалізації Концепції “Нова українська школа”;

сучасний урок математики, побудований на принципах компетентнісного підходу;

організація підготовки до ДПА та ЗНО — 2019: огляд он-лайн ресурсів щодо структури та типових завдань підсумкових випробовувань.

Галина Іванівна наголосила на тому, що через 2 роки математика стане обов’язковим предметом зовнішнього незалежного оцінювання. Тому вже зараз вчителям потрібно працювати на перспективу, враховуючи зміст і структуру завдань ЗНО.

Виступ Галини Іванівни мав велике практичне значення, оскільки вона акцентувала увагу на інноваційних підходах викладання математики з урахуванням вимог Концепції нової української школи, що передбачає використання таких методів, як бріколаж, сторітелінг, ментальні карти. Крім того, в процесі ознайомлення колег з новим збірником ЗНО виступаюча також розглянула окремі завдання практичного змісту, які застосовуються в житті. Серед них задачі на геометричну та арифметичну прогресію, властивості радіусів, застосування теорем, перпендикулярність векторів. Далі йшла мова про типові помилки при розв’язуванні учнями задач, зокрема, на знаходження арифметичного квадратного кореня, а також проаналізовано найскладніші завдання відкритої форми: паралельне перенесення, побудова графіка кореневої функції, знаходження значення похідної функції, застосування рівняння дотичної, а також задачі на системи з параметрами.

З метою якісної підготовки учнів до ДПА Галина Іванівна порекомендувала колегам використовувати завдання з підручника математики (автор Бурда М.І.), де вміщено 50 варіантів, які в повній мірі відповідають по рівню складності та пропорційній кількості завдань з алгебри та геометрії.

Продовжили роботу методичного об’єднання вчителі, що атестуються в 2018-2019 навчальному році. Бойко Олена Віталіївна, вчитель Секретарської ЗОШ І-ІІІ ступенів, ознайомила колег з досвідом роботи із застосуванням нестандартних форм та методів предметної компетентності учнів на уроках математики. Вчитель Гаврищенко Ірина Олександрівна на конкретних прикладах показала використання он-лайн сервісів в сучасному освітньому середовищі.

Практична частина засідання була представлена Єлагіною Неонілою Вікторівною, яка у формі інтелектуальної подорожі організувала брейн-ринг, поділивши учасників на 4 групи. Під час першої зупинки “Коло думок” вчителі висловлювали свої судження стосовно сучасного уроку, удосконалення його структури та змісту, розмірковували над проблемою: чому урок може бути нецікавим з позиції вчителя та учня. Наступна зупинка “Діаграма Венга” базувалась на інтерактивній роботі у формі мозкового штурму, де вчителі демонстрували свої знання методики викладання математики. За допомогою накладання одного кола на інші вони знаходили твердження зі спільними та відмінними характеристиками. А на ІV інтелектуальній зупинці, яка була названа “Займи позицію”, педагоги розглядали аспекти ефективності уроку, які залежать від учителя і учня.

Учасники засідання почерпнули для себе багато цінної і важливої інформації, поповнили свою методичну скриньку новими ідеями.

SAM 0323 SAM 0325 SAM 0326

SAM 0327 SAM 0329 SAM 0319

SAM 0320 SAM 0321 SAM 0322





З 28.01.19 по 01.02.19 в Кривоозерській ЗОШ І - ІІІ ст.№1 проходив тиждень математики під девізом " Не махай на все рукою, не лінуйся а учись. Бо чого навчишся в школі, знадобиться ще колись!" wym-1550761772452

Кiлькiсть переглядiв: 342

Коментарi