• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Від медіаексперименту до практики


Інноваційний медіаосвітній інтерактивний проєкт - соціальна онлайн-гра «Перегони котиків»

16 учнів нашої школи під супроводом Антоніни Іванівни КОВАЛЬ, учителя суспільствознавчих дисциплін взяли участь в інноваційному медіаосвітньому інтерактивному проєкті соціальна онлайн-гра «Перегони котиків», розробленому в рамках курсу «Громадянська освіта» для десятикласників. Гра проходила з 15 листопада по 15 грудня 2020. Реалізація проєкту відбулася в рамках всеукраїнського експерименту, що проводиться за наказом МОН України (Наказ № 1199 від 18.08.2017 р.).

Проєкт спрямовано на розвиток критичного мислення і громадянської активності в ході соціальної гри, яка моделює вибори у видуманій країні.

Критичне мислення розвивається у формі рефлексії стосунків із медіаперсонажами гри. У проєкті моделюються президентські виборчі перегони в фантастичній країні Котоляндії. Ця вигадана країна дуже схожа на нашу за нормативним регулюванням і каналами політичної комунікації. В ігровій формі інтернет-квестів та творчих конкурсів учасникам надавалася інформація про обов’язки президента, особливості виборчого процесу на прикладі котиків, які змагаються за право бути президентом Котоляндії.

IMG 20201223 113344

Учасники гри знайомилися з особливостями впливу політичної реклами, зі способами вираження активної громадської позиції, розвивали уміння захисту від дезінформації при сприйманні образів медійних персон.

Проєкт спрямований на підготовку старшокласників до свідомого входження в політичну комунікацію з максимальним захистом від політичних маніпуляцій.

Проєкт тривав протягом місяця і реалізовувався на Теlеgrаm-платформі і передбачав щотижневу дистанційну участь у цікавих ігрових заходах, які займали приблизно 40 хвилин в день, що давало можливість дітям зорієнтуватися в політичних процесах та їх медійній складовій, а також випробувати себе в дистанційних формах громадської участі, познайомитися з однолітками з інших областей України, прокачати навички командної роботи. Усі учасники проєкту отримають сертифікати, переможці творчих конкурсів -відзнаки. Усі завдання проєкту були доступними для перегляду педагогами і батьками.

Емблема учасників Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

IMG 20201223 113425

Участь у проекті не мала ризиків нанесення психологічної шкоди за висновками лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України.



День DOCUDAYS UA у Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ст. №1, приурочений Дню Гідності і Свободи

2020-11-30

Напередодні Дня Гідності та Свободи DOCUDAYS UA надіслала підбірку з 10-ти фільмів з колекції DOCU/CLUB, для кіноклубу документального кіно «Єднання» при Кривоозерській центральній районній бібліотеці. Враховуючи факт перебування учнів на карантині, засідання кіноклубу було проведено 23 листопада. В цей день на базі кабінету громадянської освіти модератор кіноклубу Антоніна Іванівна Коваль провела 3 виїзні засідання на які було запрошено учнів 8-В, 10-Б та 11 –Б класів (членів клубів «Юний правознавець» та «Основи медіа грамотності» Кривоозерського будинку дитячої творчості).

20201123 141042

Учні 10-11 класів переглянули фільм «Дорослі», чилійської режисерки й продюсерки Майте Альберді.

Коротко про фільм «Дорослі»: Аніта, Ріта, Рікардо та Андрес уже 40 років ходять у школу для дітей із синдромом Дауна. Після стількох років їм починає набридати це безпечне, добре знайоме середовище. Їм уже понад 45 років, і в декого з них виникає відчуття, що робота в шкільній пекарні більше не є для них викликом. Крім того, вони прагнуть свободи на більш особистому рівні. Аніта й Андрес закохані одне в одного, але досі живуть із батьками. Вони мріють про тихе місце, де вони могли б побути вдвох на самоті, і хочуть одружитися і мати сім’ю. На жаль, суспільство, у якому вони живуть, не має засобів, щоб задовольнити їхнє бажання більшої незалежності. Попри те, що їх навчають, як стати «відповідальними дорослими», усі четверо залишаються залежними від інших, які приймають за них рішення. Це велике розчарування для них.

Перед переглядом фільму «Дорослі» учасники обговорили проблему " Яким чином толерантність та інклюзія торують шлях до суспільства рівних можливостей». Після перегляду Антоніна Іванівна запропонувала обговорити питання:

- Чи сподобався фільм?

- Які емоції виникли під час перегляду?

- Які бар’єри в житті героїв побачили? Як вони їх намагаються долати?

-Чи відомо учасникам засідання, яку допомогу отримують учні їхньої школи, які мають інвалідність і навчаються за допомогою інклюзії?

- Яким чином ви особисто можете сприяти інклюзії осіб з інвалідністю у житті нашої громади?

Далі учасникам було запропоновано завдання групах з послідуючим обговоренням:

І група записувала, які права людей з ментальною інвалідністю дотримуються в Україні;

20201123 144904 20201123 144942

ІІ – які, права людей з ментальною інвалідністю порушуються.

20201123 114256 20201123 114308

Під час засідання у старших класах модератор використала матеріали підручника "Громадянська освіта".

Члени клубу «Основи медіа грамотності» переглянули фільм «Джованні та балет на воді», режисерки з Нідерландів Астрід Буссінк.

У фільмі розповідається про десятирічного Джованні, в якого є мрія: він хоче стати першим хлопчиком, який візьме участь у Чемпіонаті Нідерландів із синхронного плавання. Оскільки цей вид спорту вважається «дівчачим», не всі розуміють його прагнення. Але Джованні йде своєю дорогою…

Після перегляду фільму обговорили чи були порушені права героя фільму Джованні і які саме права. Діти отримали домашнє завдання змоделювати подальшу долю хлопчика.

20201123 151707 20201123 114224



11 лютого 2020 року - Міжнародний день Безпечного Інтернету


Матеріал підготувала учитель історії та курсу "Медіаосвіта" Коваль Антоніна Іванівна

Кiлькiсть переглядiв: 129

Коментарi